یا بنی آدم

از خدا غافل مشو

یا بنی آدم

از خدا غافل مشو

یا بنی آدم

یا بَنی آدَمَ

أَنا غنَیُّ لا اَفتَقِرُ

اَطِعنی فی ما أمَرتُکَ اَجعَلَکَ غَنیّاً لا تَفتَقِرُ

یا بَنی آدَمَ

أنا حَیُّ لا اَموتُ

اَطِعنی فی ما أمِرتُکَ أجعَلَکَ حَیّاً لا تَموتُ

یا بَنی آدَمَ

أنا أقولُ لِلشَیّءِ کُن فَیَکون

اَطِعنی فی ما أمَرتُکَ اَجعَلَکَ تَقولُ لِلشَیّءِ کُن فَیَکون

جنگ چیست؟

چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۱۰ ب.ظ
جنگ چیست؟

معلم نوشت با گچ سپید 
روی تخته سیاه
جنگ چیست؟
بچه ها یکی یکی صدا زدند
ما که جنگ را ندیده ایم
ما فقط از این و ان شنیده ایم
مریم از میانشان بلند شد گفت:
من ولی جنگ را دیده ام
در نگاه مادرم
در نگاه خیس خواهرم
لحظه رسیدن برادرم
یک پلاک وچند استخوان جای آن
برادر دلاورم
مادرم برای من گفته است
گفته وقتی از زمین واز زمان
جنگ می وزید بی پدر شدم
جنگ اتش است ودود ودرد
با دلی سیاه و پر ز رنگ
ما همه گریستیم
زنگ خانه را زدند
دسته ای نگاه تر روانه شد
مدرسه چقدر عاشقانه شد
من به سمت خانه آمدم ولی
قلب کوچکم میان مدرسه
روی نیمکت نشسته بود
قلب من شکسته بود
۹۵/۰۶/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
یه بنده خدا

نظرات  (۱)

سلام علیک
شهر زیبایی بود..
به امید دیدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی